mm

fredag 4. juli 2014

Ny krydderserie fra iHerb!

Ny krydderserie fra iHerb! Klarer ikke velge hvilken type jeg skal teste først! Det er såååå mye som frister!
Ta en titt HER for å se alle variantene.
Saltfrie og sukkerfrie krydderblandinger. En del av de kommer i en liten fin boks med magnet, slik at du kan feste den til kjøleskapet el.l.

Bruk gjerne koden min TOV581 når du bestiller, og få opptil 10$ i rabatt :-) :-)



Akkurat nå ligger det 3 forskjellige varianter i handlekurven...

♥ Tove

2 kommentarer:

  1. Jeg er en ihuga iherb-fan - det er jo så mye spennende å velge i :) Jeg har enda ikke bestilt krydder der ifra, men det så veldig fristende ut må jeg si! Det tror jeg får bli neste bestilling :)

    Ha en fin helg!

    Klem, Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, iHerb er bare fantastisk bra :-) :-) Bestiller mye derfra :-)
      Har bestilt mye krydder fra Simply Organic tidligere, og det er også kjempe bra :-)

      Ha en kjempefin helg du også Line!

      Tove

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.