mm

torsdag 6. mars 2014

HURRA!!

I går fikk jeg endelig svar på alle prøver og undersøkelser, og heldigvis var alt bare bra!


Jeg er kjempelettet og det er som en tung sekk har blitt løftet av ryggen min! 
Ventetiden og usikkerheten er det verste med dette synes jeg. 
Samtidig er det utrolig deilig å få bekreftet at jeg nok en gang kan kalle meg frisk. 
En liten nedtur var det å få beskjed om at jeg i stedet for å gå på medisiner i 5 år slik jeg ble forespeilet, må belage meg på å bruke de i 8-10 år. Men, dette var jeg forberedt på, og tar det bare som et positivt tegn på at jeg får den beste behandlingen det er å tilby akkurat nå.



Tusen takk til dere alle som har sendt meg fine og rørende meldinger!
Det varmer skikkelig, og har gitt meg virkelig ekstra styrke og motivasjon til å holde motet oppe disse siste ukene!


Livet er herlig, og denne våren blir fin!


♥ Tove

10 kommentarer:

  1. Fantastisk bra! Nå kan du nyte våren til det fulle! Og takk for at du deler også av denne delen av ditt liv.

    SvarSlett
  2. Så fantastiske nyheter. Jeg følger med selv om jeg ikke ofte har lagt inn kommentarer. Gratulerer, og nyt nå den deilige tiden som kommer, våren.

    SvarSlett
  3. Så flott å høre. Gleder meg på din vegne!

    SvarSlett
  4. Fantastiske nyheter !! Gleder meg med deg og ønsker deg en herrlig dag og riktig god helg på forskudd :)

    SvarSlett
  5. Så godt å høre :)Har tenkt mye på deg:)Nyt dagene fremover :) Klem

    SvarSlett
  6. Så godt å høre :)
    Fint at det er helg nå, slik at du kan slappe ekstra godt av :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.