mm

fredag 14. februar 2014

Gratulerer med Valentinsdagen...

Gratulerer med dagen kjæresten min!
Du betyr virkelig alt for meg! 
Min beste kamerat, som støtter meg i alt, og deler sorger og gleder med meg. 
Lyset i livet mitt!


Vi lovet hverandre å holde sammen i gode og onde dager, og det har vi virkelig fått forsøkt. 
De aller fleste dagene er bare gode, men når de dårlige dagene kommer, kunne jeg ikke hatt en bedre støtte enn deg!
Tusen takk for at du vil være kjæresten og mannen min!



♥ Tove

2 kommentarer:

  1. Jeg fant blogen din i går og e veldig glad for d. Prøvde allerede 3 oppskrifter i dag og alt var vellyket og kjempe god, funka til og med med ekstra myseproteiner. Fantastisk jobb! Nu e det 7 oppskrifter å prøve i dagene som kommer, takk for inspirasjon

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.