mm

onsdag 8. januar 2014

Laksesalat med fetaost...

Dette er en klassiker jeg stadig vender tilbake til...
Nå etter jul, synes jeg det er deilig med fisk, og generelt litt lettere mat. Restene etter lakse middagen blir fort en deilig salat!
Dette er kjempegod lunsjmat som jeg tilbereder kvelden i forveien og setter i kjøleskapet - klar til å ta med på jobb og skole om morgenen.

Her tar jeg litt det jeg har i kjøleskapet av grønnsaker, men basisoppskriften er denne:

Oppskrift
  • ca 150 g ferdig kokt/stekt laks
  • 100 g fetaost i biter
  • 1/2 avocado i biter
  • litt agurk
  • noen cherrytomater
  • litt rød paprika
  • litt vårløk eller purre
  • isbergsalat
  • Marinerte oliven
  • god olivenolje 
  • salt og pepper

Bland alt sammen, og smak til med salt og pepper.
Enkelt og greitt!




♥ Tove

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.