mm

mandag 30. desember 2013

Oppsummering av 2013...

2013 har virkelig vært et spennende og innholdsrikt år for bloggen. Stadig flere lesere, og følgere på Facebook, Bloglovin og Pinterest.

Hele 2 bokutgivelser har det også blitt! Først "Søte Fristelser" og deretter "Fristende Middagsretter".

    

Begge bøkene har blitt kjempegodt mottatt, og jeg vil gjerne få benytte anledningen til å si 
tusen tusen takk 
til alle som har kjøpt bøkene mine. Jeg er så utrolig rørt og takknemlig for responsen de har fått...


Det er alltid artig å se hva som har vært mest populære innlegg i året som har gått. 
Det gir meg en liten pekepinn på hva dere som lesere er opptatt av, og hva jeg skal jobbe videre med.
Her er en oversikt over 10 mest populære:


1. Hjemmelaget Tacokrydder




2. Verdens beste lavkarbo Pizza





3. Hjemmelaget Yoghurt





4. Lavkarbo Tortilla-lefser





5. Makeløse Mocca Muffins





6. Sjokoladedrøm





7. Taco-kjøttboller





8. Sukkerfri Fruktnøtt Sjokolade





9. Skillingsboller uten mel/sukker





10. Grove Rundstykker



Jeg gleder meg virkelig til å fortsette bloggingen og kokkeleringen i året som nå ligger foran oss! 

Jeg bobler over av gode idèer og inspirasjon, og lover å legge ut massevis av oppskrifter i 2014 også.

Tusen takk for at dere har fulgt meg i 2013, og håper å holde følge med dere alle i det nye året!

Riktig Godt Nytt År!!



♥ Tove

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også! Du har virkelig gode oppskrifter, og en flott blogg. Tacokrydderet er en gjenganger her hjemme, det smaker helt og holdent taco! Jeg har enda mange oppskrifter til gode, heldigvis ;P

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord :-) :-) Så koselig!
      Godt nytt år til deg også ;-) ;-)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.