mm

tirsdag 31. desember 2013

Godt nytt år!!

Et nytt år har gått.
Et nytt år sammen med de jeg er glad i.
Et nytt år med glede og sorg.
Ett nytt år med gode minner, og fine stunder.
Et nytt år som mamma og kjæreste.
Et nytt år som frisk...

Jeg er så utrolig takknemlig for hver dag, 
hver uke, hver måned, hvert år 
jeg får være her på jorden.
Takk...

Nyttårsaften er for meg en tid til ettertanke og takknemlighet...
Takknemlighet for at jeg har det så godt som jeg har det nå, 
og kanskje litt vemod og ettertenksomhet over hvor skjørt dette lille livet er... 

Husk å ta godt vare på hverandre. 
Sett pris på hverdagene, og de små tingene i livet. 
Det er alle de små øyeblikkene og hverdagslige tingene som ER selve livet - ikke ferier, fest og høytider...

Vil så gjerne få ønske dere et riktig godt nytt år alle sammen! 
Tusen takk for året som har gått, 
og håper vi følges videre i det nye året.


Hva passer vel bedre enn å avslutte året med et dikt av Kolbein Falkeid...

ÅRSSKIFTE

Nå gløtter tiden
på timeglasset:
- Et sandkorn faller.
- Et år forsvinner.
Vi står tilbake
og raker sammen
en liten gravhaug
av gamle minner.

Vi raker sammen
og ser tilbake.
Tilbakeblikket - 
hvor tungt det veier!
Så kaller tiden
fra svingen forut,
og vi må vandre
med hva vi eier.

- Kolbein Falkeid -



♥ Tove

9 kommentarer:

  1. Hei, og godt nyttår til deg. Jeg kjenner deg ikke, men jeg setter veldig pris på bloggen din. Har kjøpt den første e-boka, men har ikke kjøpt den andre pga litt streng diett i høst. Jeg ønsker deg og dine et godt nytt år. Og jeg er glad du fortsatt er her blant oss. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk for fine ord Hanne :-) :-)
      Et riktig godt og fredelig nytt år til deg og dine også :-) :-)

      Slett
  2. Vakre og sanne ord på tampen av året! Riktig godt nytt år til deg og familien fra oss her på Sørlandet :-) klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Riktig godt nytt år til dere alle Mona!
      Håper det nye året blir fredfullt og godt, og bringer med seg mange gode minner :-) :-)

      Stor klem :-)

      Slett
  3. Godt nyttår, og takk for flott inspirasjon i 2013! Håper 2014 blir et godt år for deg og dine!
    Nyttårshilsen fra Hege-mor

    SvarSlett
  4. Håper du får et veldig godt nytt år!

    - Yara

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme til deg også :-) :-)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.