mm

tirsdag 26. november 2013

Mat for Sjelen på Pinterest!

Pinterest er et fantastisk verktøy jeg bruker nesten daglig, og er blitt fullstendig avhengig av!



Hvem har vel ikke surfet på nettet og funnet mye spennende, for så å logge av og neste gang ikke huske hvor det var du fant alt du syntes var så bra..?
Alternativet er å bokmerke siden, for å huske hvor det var - for så i etterkant å sitte igjen med en drøss bokmerker du må trykke på en etter en for å finne den riktige siden...

Pinterest lar deg lage egne tavler, der du kan lagre et bilde + en liten tekst fra siden du ønsker å huske. Genialt, og du får mye bedre oversikt over alt det du ønsker å ta vare på. Pinterest er gratis å bruke, og det koster heller ingenting å registrere deg.



Jeg har selv veldig mange ulike "Boards"/tavler til alt det jeg ønsker å huske - mat oppskrifter, fagartikler, bøker, filmer, hekleoppskrifter, steder jeg har lyst til å reise til osv...

Nå har jeg laget en egen side på Pinterest, slik at du kan du følge "Mat for Sjelen" direkte.
Dersom du ønsker å "Pinne" innlegg fra bloggen har jeg nå også lagt inn en knapp som kommer opp når du holder musen over bildene mine. Du trykker da bare enkelt og greitt på denne når du vil legge til en Pin.

Slik ser Pinterest siden  til "Mat for Sjelen" ut:



Her kan du velge om du vil følge bare enkelte tavler etter kategori, eller du kan velge å følge alle tavlene mine.
Pinterest er som dere skjønner et genialt verktøy og hjelpemiddel, som virkelig anbefales!
Når du først har oppdaget det, skal jeg love deg at du også kommer til å bli avhengig...
Pinterest er blitt min nye digitale huskeliste, notatbok og tredje hjernehalvdel ;-D ;-D 

2 kommentarer:

  1. Ja, Pinterest er utrolig bra, en finner så mye god inspirasjon på alle mulige områder!
    Ha en fin dag :-)

    klem Mona

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, elsker Pinterest :-)
      Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten tidligere ;-) ;-)

      Ha en fin fin dag videre du også Mona!

      Klem Tove

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.