mm

mandag 2. september 2013

Ferietid...

Etter 14 nydelige dager i Kroatia, venter hverdagen igjen.

File:Sutivan.jpg

Vi har virkelig fått ladet batteriene, og har levd et skikkelig slaraffenliv. Sol, bading, og mye god mat og drikke. Som ved tidligere sydenturer hadde jeg med en boks med knekkebrød, og en porsjon frokostblanding, i tilfelle "krise". Det fungerte helt supert. Spiste litt av frokostblandingen, og hadde med hele boksen med knekkebrød tilbake ;-)
Vi lagde frokost hjemme i leiligheten vi  leide- egg og bacon, eller kokt egg - og til middag/lunsj koste jeg meg med grillet kjøtt/fisk, masse gode salater, og grillede grønnsaker. Lavkarbo på tur, funger med andre ord helt utmerket!
Har dessuten fråtset i gode lokale oster, spekeskinke, oliven og rødvin... Det gode liv...




Nå venter som sagt hverdagen, med skole og jobb, og jeg skal forsøke å bli litt mer aktiv med blogging og bokskiving igjen...




♥ Tove

2 kommentarer:

  1. Å så fint det var der! Jeg har bladd gjennom bloggen din det siste kvarteret, og du har så mange flotte oppskrifter! Skal bake masse gøy fremover nå.. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk... Så koselig at du finner litt inspirasjon blant oppskriftene mine :-) :-)
      Lurer du på noe er det bare å sende meg en liten lyd så svarer jeg så godt jeg kan ;-)

      Tove

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.