mm

tirsdag 13. august 2013

Ny bok...

Jeg skal avsløre en liten hemmelighet... Jeg skriver for tiden på bok nr 2!
Etter å ha utgitt den første boken min, "Mat for Sjelens Søte Fristelser", fikk jeg mange forespørsler om å gi ut en bok med middagsretter også. Derfor satte jeg igang med et nytt prosjekt...
Den nye boken har fått navnet "Mat for Sjelens Fristende Middagsretter", og blir som dere skjønner en bok med middagsretter.
Alle oppskriftene er utarbeidet av meg, og jeg gjør alt arbeidet med boken selv - bilder, tekst, redigering og layout... Som dere skjønner er det en kjempejobb, så det tar tid, men er samtidig kjempeartig!

Her er en liten sniktitt på forsiden av boken...


I boken vil du finne alle de beste middagsoppskriftene mine, samlet på et sted. Noen har vært publisert på bloggen, andre er helt nye...
Alle rettene er selvsagt glutenfrie, og lavkarbo.

Boken er inndelt i tre deler:
  • Fisk og skalldyr
  • Kjøtt og fugl
  • Tilbehør
      


Jeg skriver og skriver, og håper å bli ferdig i løpet av september...



♥ Tove

6 kommentarer:

  1. Så spennende! Gleder meg :)

    SvarSlett
  2. Høres veldig spennende ut! Ikke dumt med en sånn bok nei.

    For en kjempe jobb du gjør :) Syns forsiden ser utrolig bra ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-)
      Mye jobb, men håper å bli ferdig snart ;-)
      Akkurat nå er jeg oppe i 75-80 oppskrifter, så det skal være litt for en hver smak tror jeg ;-)

      Slett
  3. Gratulerer! Og så bra! 75-80 oppskrifter er mye, da! :0)

    Hilsen potensiell kjøper :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :-) :-) Forrige bok ble på 75 oppskrifter, men denne gangen tror jeg at det blir nærmere 80 ja :-)
      Vanskelig å begrense seg ;-) ;-)
      Klem Tove

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.