mm

mandag 18. mars 2013

Frokost - tips...

Selv om man spiser lavkarbo, betyr det slett ikke at en må spise egg og bacon til frokost hver dag... Mange har en litt misforstått oppfatning om at det er det, alle vi lavkarbere starter dagen med...
Jeg er ikke spesielt glad i så kraftig, fet mat til frokost, så det er faktisk svært sjelden jeg spiser egg og bacon.

Her har jeg samlet en del av mine frokost favoritter - og som dere ser er det veldig mye annet en kan starte dagen med...





Kos deg med en sunn og god start på dagen!!



♥ Tove

2 kommentarer:

  1. Har nettop oppdaget bloggen din og brukt timesvis på å se gjennom oppskriftene dine. Så mye godt, gleder meg masse til å prøve ut ting. Har lagt merke til at du bruker ofte kokosmel i stedet for mandelmel. Så også at du forklarte hvordan man "converter", men er det en grunn til at du oftest bruker kokosmel? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre at du liker bloggen, og kanskje har funnet litt inspirasjon :-)
      Det er egentlig ingen spesiell grunn til at jeg velger å bruke kokosmel/mandelmel. Begge deler er kjempeflotte produkt som jeg kan anbefale på det varmeste ;-)

      Ha en flott kveld videre Sigrid, og tusen takk for koselig tilbakemld ;-)

      Tove

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.