mm

onsdag 13. februar 2013

Valentinsdag...

Jeg har tenkt å overraske kjæresten min med disse JordbærMoussè Hjertene på Valentinsdagen...
Nydelige søte konfektbiter, med smak av jordbær...


Oppskrift på disse søte herlighetene kommer i E-boken min...

Ellers kan jo hjerteformede knekkebrød være en søt start på dagen:



Litt søtt må en jo også ha, så hvorfor ikke bake sjokolademuffins til kaffekosen...


Oppskrift på disse saftige gode muffinsene kommer også i E-boken...

Konfekt, hører jo også med... Konjakkmarsipan kanskje..?


Oppskrift på disse nydelige godbitene er ennå ikke publisert på bloggen, men er en av de nye oppskriftene som kommer i E-boken min...




♥ Tove

5 kommentarer:

  1. Hei Tove!
    Du lager så utrolig mange herligheter!
    Har fulgt bloggen din bare en liten stund, blir så inspirert og fasinert.
    Savner virkelig søkefeltet med oppskrifter dine, kommer det tilbake?
    Alt godt, Caroline

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fine ord Caroline ;-)
    Søkefeltet er der fremdeles, men lurer på om du kanskje mener endringen jeg har gjort i etikettene?? Hadde en lang liste tidligere, men prøvde meg på en litt annen layout for en tid siden... Vet ikke om de var så lurt, og dersom det er dette du mener med søkefelt kan jeg gjerne gjøre det om ;-D

    Tove

    SvarSlett
  3. Hei. Nå har jeg prøvd miniblenderen til blomkålris og hakkete valnøtter. Den fungerte helt perfekt. Så enkelt og så greit å rengjøre etterpå. Løp og kjøp!

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, ja da må jeg se om ikke jeg finner en slik miniblender ;-D
      Høres jo genial ut!

      Slett
  4. Hei igjen!
    Ja, det er endringene på etikettene jeg mener.
    Hos meg vises bare søkefeltene øverst på siden din som tidligere. men dessverre er ingen av etikettene er oppskrifter.
    For å få frem oppskriftene dine må jeg bla meg gjennom bloggen for å hente fram tidligere innlegg av deg, det kan bli veldig kjedelig i lengden å måtte gjøre det hver eneste gang.
    Hvis det ikke er vanskelig for deg, hadde jeg blitt super glad om det er mulig å gjøre det om igjen:)
    Fortsatt fin kveld til deg, gleder meg til boken din.!
    Caroline

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.