mm

tirsdag 5. februar 2013

Jeg skriver bok...

Jeg skal dele en hemmelighet med dere... Jeg skiver bok!!
Kjempegøy, men med litt skrekkblandet fryd, har jeg kastet meg ut i dette "forfatter" prosjektet...

Etter oppfordring fra flere av dere lesere, startet jeg nemlig for en tid tilbake prosessen med å samle oppskriftene mine på et sted.

Nå i første omgang blir det de 70 beste oppskriftene mine på konfekt, cookies, muffins og kaker, som blir med i boken. Mange av oppskriftene ligger allerede ute på bloggen, men i boken vil det også være veldig mange spennende oppskrifter som ennå ikke er publisert...
Boken har foreløpig fått tittelen "Mat for Sjelen's Søte Fristelser"...

Boken vil komme som en ren E-bok, til nedlastning i pdf format, og forhåpentligvis også i epub format.

Her er en liten sniktitt...


Boken er rikt illustrert med bilder, og oppskrifter, samt litt om meg og bakgrunnen min.
Foreløpig er boken på 234 sider...

Dersom alt går etter planen, krysser jeg fingrene for at skal den være ferdig i løpet av måneden...



♥ Tove

9 kommentarer:

  1. Gratulerer! Elsker bloggen din, og har anbefalt den til min mamma da min lillesøster har kreft. Jeg vil gjerne at hun skal kutte ned på sukker og spise sunnere :) takk for inspirasjon!!

    SvarSlett
  2. Så flott! Jeg bruker mang av oppskriftene dine så det blir flott å få dem samlet på ett sted! Lykke til med arbeidet:-)

    SvarSlett
  3. Ojj, for et stort barn du har i den sukkerfrie magen din! Jeg gleder meg til å se resultatet, heier deg hele veien inn til mål!

    SvarSlett
  4. Så spennende! Jeg tror det er så riktig det du holder på med. Blir bare mer og mer overbevist om at dette kostholdet er det beste for oss alle, kanskje med noen individuelle tilpasninger. Du er nå ekstra flink å lage din egen vri på det meste av oppskrifter. Trenger av og til ekstra inspirasjon for å holde på med dette kostholdet, særlig når ikke alle i familien er like ivrige på det. Har én som fortsatt er litt fettskremt og ei som gjrtnr vil ha mer brød og pasta. :-)

    SvarSlett
  5. Tusen tusen takk for fine ord alle sammen...:-D Kjempekoselig med litt oppmuntring underveis i prosessen :-)

    @VillaRagnhild: krysser fingrene for lillesøsteren din, og sender henne gode, positive tanker... Lykke til!

    @Hanne: Ja, jeg tror også at dette kostholdet helt klart er det beste for oss alle, uansett kreft, overvekt, diabetes el. andre plager. Tror ikke det er sunt for noen å spise all den bearbeidede ferdigmaten - full av sukker, palmeolje og gud vet andre tilsetninger... Vi er rett og slett ikke skapt for det, og før eller seinere får en problemer tror jeg... Jeg tilpasser også maten etter de jeg bor sammen med, siden de ikke spiser direkte lavkarbo. De får poteter, og av og til grov ris/pasta, men kaker og godteri med sukker blir det mindre av ;-D Der er det sukrin som gjelder ;-D

    SvarSlett
  6. Lykke til! Med så nydelige bilder og lettfattelige oppskrifter blir nok dette en flott bok! Må innrømme at jeg personlig er tilhenger av "ekte" bøker somjek kan holde i hendene og bla i....

    Hege-mor

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Hege :-D
      Er enig med deg at det også kan være koselig å ha en bok å bla i ja ;-D

      Slett
  7. Så fint det skal bli å se oppskriftene dine i bok. Du har mange godbiter som jeg har prøvd, og bildene dine er så utrolig lekre. Lykke til:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.