mm

torsdag 3. januar 2013

Topp 10 oppskrifter 2012...

Riktig godt nytt år alle sammen!!
Nå når vi går inn i et nytt år er det alltid koselig å se tilbake på året som gikk.
Dette er det første året mitt med blogg, og jeg må si det har vært en kjempekoselig tid. Mange oppskrifter har det blitt også! De mest populære oppskriftene i 2012 var disse:

1. Makeløse Mocca Muffins...




2. Sukkerfri Fruktnøtt Sjokolade...







































3. Sandnøtter på lavkarbovis...























4. Hjemmelaget Vaniljeekstrakt



5. Påskegul kake - Suksessterte...




6. Helstekt laks...



7. Pavlova...






8. Runde knekkebrød...





9. Lavkarbo Tortilla lefser...






10. Eplesnø...






Jeg gleder meg virkelig til å fortsette med matlaging og blogging i 2013, og har allerede mange flotte oppskrifter i bunken over ting jeg har lyst til å teste ut :-) 

6 kommentarer:

  1. Så mye godt :-)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til fortsettelsen på bloggen din. Veldig fin blogg, er ofte innom.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Kristine!
      Jeg skal gjøre mitt beste i året som kommer også :-)

      Ha en flott kveld videre!
      Og snart er det jo jammen meg helg igjen... ;-)

      Tove

      Slett
  3. Gleder meg til at du fortsetter i 2013, selv om jeg sikkert har nok å ta av her inne uansett :) Oppdaget bloggen din i desember og av ulike grunner skal jeg prøve meg fram med litt annen mat i kosten fremover. Spennende å se hvilken innvirkning det kan ha på kropp og helse... Godt nytt år :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord Nina :-)
      Håper kostomleggingen får den effekten du ønsker :-)
      Riktig godt nytt år til deg også!

      Tove

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.