mm

tirsdag 16. oktober 2012

iHerb salg...

Ville bare få tipse om at det akkurat nå er 20 % på krydder fra Simply Organic hos iHerb.
Dette er skikkelig gode krydder, som jeg har bestilt ofte, og kan anbefale på det varmeste.
Her er noen av krydderne jeg bruker å bestille:


Fantastisk god kanel... Trodde virkelig kanel var kanel helt til jeg prøvde denne... Himmel for en forskjell!!

Oregano


Spisskummin - et must i tacokrydderet.


Dersom du ikke har tid (eller gidder ;-)) lage din egen vaniljeekstrakt, er denne kjempegod...
Ellers finner du masse andre krydder, alt organisk og av super kvalitet.


Skal du bestille varer fra iHerb må du gjerne bruke koden min TOV581 og få 5 $ i rabatt.
Dette dekker bortimot frakten som for tiden er på 6 $ for varer under 1,8 kg.
Bestiller du for over 40 $ er frakten gratis, men husk da på at du får 25 % moms på alt over 200,-

Løp og kjøp :-D



2 kommentarer:

  1. Takk for tips...nå har jeg gjort min første iHerbhandel og med din kode. Nå er det bare å vente og se om det kommer noe i posten til meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott :-)
      iHerb har fantastisk mye bra, og det er fort gjort å bli litt avhengig, særlig dersom du legger inn visakortet ;-)
      De bruker være raske å levere varene. Bestilte pakke fra de 10. oktober og den kom på posten i går :-D
      Flott at du brukte koden min, da har du jo så og si gratis frakt
      :-)

      Ha en fortsatt fin høstkveld fru Tunheim!
      Her blir det dypdykk i en god bok, med en god kopp Pukka te (fra iHerb) i kveld...

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.