mm

onsdag 25. april 2012

Pakke fra iHerb full av snacks...

Denne gangen fikk jeg en pakke full av sunt lavkarbo Snacks :-)





  Go Raw, Organic Flax Snax, Pizza
       Linfrøchips med pizza smak - kjempegode!



  Go Raw, Organic Super Chips, Pumpkin
                                                    Gleder meg til å prøve disse



   Go Raw, Organic Flax Snax, Sunflower
                                                     Nam!!



   Go Raw, Organic Flax Snax
                                                     Gleder meg til å prøve disse!



  Bob's Red Mill, Almond Meal / Flour
                                                    Når jeg ikke har tid til å lage mitt eget mandelmel, er dette                                      kjempepraktisk å ha stående :-)

   Yummy Earth, Organic Vitamin C Pops
                                                     Godteri til jentene


Skal du bestille varer fra iHerb må du gjerne bruke koden min TOV581 og få 5 $ i rabatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.