mm

onsdag 18. april 2012

Gavetips fra iHerb...

iHerb selger kjempemye flott, og ikke bare mat og kosttilskudd.
Du kan også finne mange kjempeflotte gavetips. Jeg har forelsket meg i merket Blue Q - de har så mange søte ting...
Disse flaskene har jentene mine med seg på skole og trening.




Kjempesøte, og det er garantert ingen som har likedan :-)

Penalhusene deres er også fra iHerb.






Denne søte toalettmappen fra Eco Tools står også på ønskelisten :-)



Skal du bestille varer fra iHerb må du gjerne bruke koden min TOV581 og få 5 $ i rabatt.

6 kommentarer:

  1. Jeg har gitt bort en del av de flaskene i gaver, laget en slags goodiebag med te fra iHerb og kanskje litt hjemmelaget sjokolade. Alltid koselig! IHerb er best! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, kjempeartig å gi bort produkter fra iHerb, både til barn og voksne :-)
      Gøy å få noe en ikke kan kjøpe overalt - og ikke minst er det super kvalitet og lav pris på det de selger!

      Elsker iHerb :-D

      Ha en super dag Marie!

      Tove

      Slett
  2. Elsker de flaskene! Har en selv, grønn med vannelskende krokodille på <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den er så søt :-)
      Den med sommerfugler er også fin synes jeg... ;-)

      Ha en fin dag Jane!

      Tove

      Slett
  3. Guttene mine har de flaskene, grønn med krokodille og den blå med hval + du blanke med jordklode. Selv har jeg den rosa. Synes de er så fine og er så glad for å bruke noe som ikke er laget av plastikk! :)
    Bli forresten gjerne med på give away inne hos meg nå :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da har jeg tatt lodd på give away :-)
      Kjempeflott blogg du har! Gleder meg til å følge deg videre. Ser vi er opptatt av mye av de samme tingene ;-)

      Ha en flott kveld videre!
      Tove

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.