mm

mandag 26. mars 2012

Bare et lite tips...

Neste gang mannen har lyst til å gå på Clas Ohlson, så si at du gjerne kan tenke deg å bli med! Da tenker jeg du kommer til å skore et par konepoeng, samtidig som du kan kjøpe deg disse:


Disse arkene med bakepapir kan brukes om igjen og om igjen... Jeg har hatt mine i over et år, og brukt de kjempemye, men de er fortsatt like fine!
Perfekte til f. eks. knekkebrødbaking - noe jeg syntes var et lite mareritt tidligere :-) Knekkebrødene satte seg alltid fast i bakepapiret, og knakk i tusen biter før jeg fikk noen som var hele og pene.
Arkene tåler også godt at du skjærer i de med pizzahjul f. eks.

Etter bruk vasker du bare av de med litt såpevann, og de er klare for bruk igjen og igjen og igjen......

Prisen er det heller ikke noe å si på: 39,- for 1 stk og 99,- for 3 stk

6 kommentarer:

  1. Tusen takk for tips...... Clas Olson får besøk av meg i dag ;o)

    Og så bare en ting til, om du ikke føler at du må ha ordrebekreftelsen på innlegg, så er det deilig for oss som kommenterer om du tar dem bort. Godt å slippe de hersens bokstavene som er vanskelige å tyde til tider.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja disse er helt uunnværlige :-)

      Takk for at du gjorde meg oppmerksom på kodebokstavene... Det er kjedelig ja :-( Må se på innstillingene hvordan jeg får fjernet det... Tips?

      Slett
    2. Tror kanskje jeg har klart å fjerne det nå... :-)

      Slett
  2. Dette er en test

    SvarSlett
  3. Har et sånt, men det ble ødelagt av pizzahjulet første gang :(

    Men jeg kan fortsatt bruke det, så lenge jeg passer på hva jeg bruker det til - ikke noe som kan dryppe eller flyte på midten av arket :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, da har du et mye tøffere pizzahjul enn meg ;-)
      Bruker å være litt forsiktig med å skjære så altfor hardt og mye i de, men synes de tåler relativt mye allikevel :-)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.