mm

tirsdag 14. februar 2012

iHerb, iHerb, iHerb....

Jeg simpelthen elsker iHerb!!
Bestiller kjempemye derfra, og er superfornøyd - både med kvalitet på varene og service.
Dette kom i posten til meg idag:



  • Organisk eplemos - uten tilsatt sukker og konserveringsmidler - bare epler.
  • Spirulina - har ikke forsøkt Spirulina tidligere, men har hørt så mye positivt om dette kosttilskuddet at jeg tenkte å prøve. Kanskje noen kan gi meg noen tips om bruk, og hva jeg kan forvente meg..?
  • DIM - også et kosttilskudd som skal være spesielt bra for oss damer:
"DIM is an indole phytochemical that is a natural metabolite of compounds found in cruciferous vegetables such as broccoli, Brussels sprouts and cabbage. In animal and in-vitro studies, DIM has been shown to lead to the preferential formation of estrogen metabolites that are correlated with healthy breast, endometrial, and cervical tissues."
Noen som har prøvd dette kosttilskuddet? Høres bra ut, men har ikke prøvd dette heller før...
  • Paranøtter - Brazil nuts. Mye billigere enn her i landet, og den nøtten som inneholder minst karbohydrater. Skikkelig snacks!

Skal du bestille varer fra iHerb må du gjerne bruke koden min TOV581 og få 5 $ i rabatt.


5 kommentarer:

  1. Hei jeg holder på å bestille noe fra iherb men hvordan er det med toll? Bør det være et beløp under 35 dollar? Er det lov å bestille alt fra iherb? Håper du kan hjelpe meg.
    Hilsen Henrike

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, du må holde deg under den magiske 200 kr grensen inkl frakt... Bruker å sjekke valuta kalkulator før jeg bestiller for å være sikker :-)

      Slett
    2. Men er det kun at varene skal være under 200 kr? Eller er det frakt incl. I de 200 kr.?

      Slett
    3. Inkl frakt dessverre...:-( Heldigvis får du ganske mye for pengene på iHerb, samenlignet med her i landet :-) Pass på å bruke koden min TOV581 dersom det er første gang du bestiller ;-) Da får du 5$ i rabatt - noe som dekker frakten ;-D
      Jeg bruker også å ta en titt på "Freebies", som er gratisprøver :-)
      Følg med på vekten i handlekorgen, og fyll opp så mye som mulig, når du først bestiller ;-)

      Lykke til Henrike!

      -Tove-

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.