mm

tirsdag 21. februar 2012

Barnas iHerb favoritter


Jeg bestiller blant annet en del godis til ungene fra iHerb - drops og slikkepinner f. eks. Produktene til iHerb er gjerne økologiske, og inneholder mindre sukker og heller ikke E-stoffer.
Ungene elsker det, og synes det er kjempespennende med Amerika godteri ;-)

Her er noe av det vi bruker å bestille:

Yummy Earth, Organics, Lollipops, 50 Pops, Assorted Flavors








Yummy Earth, Organic Candy Drops, Freshest Fruit


Jeg bestiller mye fra Yummy Earth. Produktene deres inneholder kun naturlige fargestoffer og smak fra frukt/bær. Mindre sukker og E-stoffer med andre ord!







 Go Naturally, Organic Hard Candies, Cherry
Disse finnes også med eplesmak - de er også kjempepopulære!

 Earth's Best, Snackin' Fruit Hearts, Blueberry
Finnes også med banansmak.



Denne sjokoladen bruker jeg å bestille til meg selv...












Skal du bestille varer fra iHerb må du gjerne bruke koden min TOV581 og få 5 $ i rabatt.

4 kommentarer:

  1. Kan melde om at bloggen din nå er tatt inn i kildelisten på portalen lavkarbokosthold.no :)

    SvarSlett
  2. Barna mine elsker dette iHerb snopet også! (og jeg sniker til meg en bit av og til jeg også! ;)

    SvarSlett
  3. Mannen min er snar å lure seg til litt :-) Selv holder jeg meg til sjokoladen og nøtter :-)
    Blir litt for mye sukker for meg i godteriet...

    Tove

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.