mm

torsdag 26. januar 2012

Ny pakke fra iHerb

Hurra!! I dag kom det pakke til meg i posten fra iHerb igjen!! 
Alltid like spennende å gå på posten og hente. Bestiller masse derfra - det blir mye billigere enn å kjøpe her i landet. Billig frakt og rask levering. I Love iHerb :-)

Her er det som kom i pakken i dag:




Pukka te Harmonise og After Dinner

Forskjellige Krydder - Kanel, Spisskumin og et spennende blandingskrydder som heter
"Grind to a Salt Blend"

I tillegg fikk jeg med en gratis liten flaske med "Magnesium Oil" som visstnok skal være flott for huden :-)

Dersom du bestiller fra iHerb må du gjerne bruke koden min TOV581 og får 5 $ i rabatt.




4 kommentarer:

  1. Her var det mye godt ja! Jeg lurte på om jeg skulle bestille noe krydder fra Simply Organic selv, men valgte det bort da jeg har så mye av slikt i skapene. Jeg venter likevell på et par pakker fra iherb selv :)

    SvarSlett
  2. Simply Organic krydderene var kjempeflotte. Fine dekorative krukker å ha på kjøkkenet er det også :-)
    Det er første gang jeg bestiller krydder fra iHerb, men er kjempefornøyd så langt.
    Har allerede testet blandingskrydderet i Wok med svinekjøtt i dag, det var kjempegodt, og kan virkelig anbefales!
    Ha en flott kveld videre :-D

    SvarSlett
  3. god morgen, der fikk jeg det jammen meg til!!! ha en strålende vakker dag, skikkelig storm her i Narvik i dag, men herlig vær å kose seg inne i ;) Elsker forresten de Pukka teene, drikker med lakris nu,mmmm.. ;)

    SvarSlett
  4. Så flott!! Er nybegynner som blogger, så det var kjempeflott at du gjorde meg oppmerksom på kommentarfeltet. Tusen takk :-D

    Har bestilt Pukka teen med lakris, så den er nok på vei - gleder meg til å smake. Elsker Pukka te!!

    Nydelig vintervær her i dag - skal dra på meg joggeskoene og komme meg ut og gå en tur.

    Ha en super helg Elisabeth!!

    Tove

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.