mm

mandag 23. januar 2012

Blåbærsmoothie




Dagens frokost ble blåbærsmoothie. En forfriskende og sunn start på dagen!
I smoothien har jeg tilsatt Chiafrø og Hampfrø. Dette er Supermat som skal være skikkelig sunt! Fulle av Omega 3 og Omega 6 og rike på protein.
Har aldri startet dagen med smoothie før, så nå gjenstår det å se hvor lenge jeg holder meg mett ;-)




Make Your Own Whipped Avocado Moisturizer

Oppskrift

Bland alt sammen i blender og NYT!!


Husk å bruke koden min TOV581 når du bestiller fra iHerb. Da får du 5$ i rabatt!



4 kommentarer:

  1. Hei:) hvor lenge holdt du deg mett da?
    det blir spennende å følge deg:)

    SvarSlett
  2. Hei hei Lisbeth!
    Blåbærsmoothien var skikkelig mektig og god, og holdt meg mett lenge. Kunne sikkert hatt i litt mer fløte og kokosolje for å gjøre den enda mer mettende :-)
    Skal prøve på en variant med bringebær i morgen - regner med den blir minst like god :-D
    Ha en flott kveld videre!

    SvarSlett
  3. Nydelig Smoothie :)

    Merethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra ;-)

      Ha en flott dag Merethe!

      Tove

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.